Wyniki rozdania błyszczyków

Na moim kanale na YouTube tydzień temu ukazał się filmik, w którym pokazywałam Wam jak łatwo jest zrobić sobie samodzielnie swój błyszczyk. 






W istocie nazwa "błyszczyk" dla tych produktów jest dość krzywdząca, bowiem są to balsamy nawilżające, odżywiające i pielęgnujące, które dzięki zawartości pigmentów dodatkowo pozytywnie wpływają na naszą superwrażliwą skórę ust. 

A przy okazji przepięknie wyglądają, o czym miałyście okazję się przekonać oglądając mój film i swatche w jednej z poprzednich notatek (KLIK!).



Niedowiarkom, którzy nadal twierdzą, że kręcenie własnego kosmetyku jest czarną magią pragnę powiedzieć, że kilka dni temu mój Mężczyzna własnymi rękami ku mojemu zdumieniu ukręcił błyszczyk w prezencie dla swojej mamy. 

Sprytna bestia podpatrzyła jak ja to robię, podpytał o i owo, i bach! 
Błyszczyk w kolorze Merlot Red gotowy. Z idealną konsystencją! 
Receptura była oparta na maśle shea, oleju z awokado i wosku pszczelim. 
Jestem z niego dumna.


A teraz do rzeczy, czyli wyniki rozdania.
Do wygrania były dwa błyszczyki - w kolorach Peach Fuzz oraz Ruby Rose.

Błyszczyk w kolorze Peach Fuzz wędruje do...:
...a Ruby Rose dostaje autorka tego komentarza:

Serdecznie gratuluję i proszę o wysłanie mi swoich danych adresowych na maila:

Nie udało się wygrać tym razem? Nie przejmuj się, ja co chwilę coś rozdaję ;) 
Zachowaj więc czujność, bo szykuję już nowe błyskotki dla Was :)

Miłego dnia i do zobaczenia.
Arsenic

3 komentarze:

  1. Świetnie wyszło! Uwielbiam "kręcić własne kosmetyki", ale błyszczyka jeszcze nie skręciłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boszszsz, ten fioletowy jest przepiękny, że ja ostatnio nie mam czasu na oglądanie YT :/ przegapiłam takie fajne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Arsenic - naturalnie z przekorą , Blogger