Zapachowicz


Zapachowicz jest kominkiem zapachowym, który - uzbrojony w świeczkę oraz kilka kropli olejku - rozprzestrzenia zapach po całym mieszkaniu. 


Nazwa, oczywiście, została mu nadana przez Mężczyznę, który zastał któregoś dnia kominek "w akcji" i nie wiedząc cóż to za ustrojstwo dające zapach brzoskwiniowy, ochrzcił go panem Zapachowiczem. 

Kominek kupiłam w Kauflandzie, za parę groszy dosłownie - nie pamiętam za ile dokładnie, ale daję sobie głowę uciąć, że cena nie przekroczyła 20 zł. 


Do tego dobrałam sobie olejek brzoskwiniowy... tylko i wyłącznie dlatego, że był ostatnim nie jabłkowym na półce... 


Oprócz tego, mam też olejek z drzewa herbacianego, który podarowała mi Anna Marta. Przepiękny zapach, którego nie znałam wcześniej - świeży, lekko zielony ale i gorzki, uwielbiam to połączenie!


Jego zapach jest na tyle intensywny, że wystarczy kilka kropli, aby pachniało przez cały dzień.


Do wyboru są dwie wersje kolorystyczne kominka - czarny i biały. 
Biały też kupię, bo będzie idealnie pasował do białych kamieni zebranych nad morzem, z których planuję zrobić świeczniki. 


A dosłownie przed chwilą kupiłam kolejny zapach - Lemon Cake, również w Kauflandzie.
Olejek w buteleczce faktycznie pachnie ciastem cytrynowym, jednak podgrzany w Zapachowiczu przypomina raczej... cytrynową donaldówę ;)
Jeszcze nie wiem, czy mi się ten zapach podoba...

Jakie zapachy olejków możecie mi polecić? Od razu dodam, że nie przepadam za wanilią... ;)



Miłego dnia Wam życzę!
 Arsenic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Arsenic - naturalnie z przekorą , Blogger