Podpaski Hello Kitty...

Czy ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć czym jest ten cholerny Hello Kitty, skąd ten fenomen i dlaczego, u diabła, ten kot jest wszędzie?



Jestem kociarą, ale jeden Hello Kitty więcej na świecie i wszyscy umrzemy na próchnicę zębów (czy raczej oczu) albo na cukrzycę.
Będąc na codziennych zakupach w Kauflandzie, zamiauczała do mnie nagle cała półka. Półka pełna podpasek, z wizerunkiem tego słodziaczka gapiącego się na mnie bezczelnie.
Nie pojmuję tego!

Wracając z zakupów, minęłam wielki banner z reklamą bodajże LG czy innego Alcatela, z... Hello Kitty na obudowie. 
Inwazja, słowem.

No więc? O co chodzi z tym sierściuchem, że jest już na podpaskach?
Nawiasem mówiąc, precyzja w doborze targetu zwala z nóg. Czekam na prezerwatywy z Hello Kitty. Najlepiej, gdyby miały także końcówkę w kształcie główki tego słodziaczka :> :P 

Ja tam wolę jednak inteligentną i złośliwą Różową Panterę... Albo wesołka Tygryska ;)


Do następnego :)
Arsenic

17 komentarzy:

  1. Tego jeszcze nie było! Przesada. Nie znoszę tego kociaka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie on w sumie nie przeszkadza, dopóki jarają się nim dzieci... Ale nie rozumiem szału na niego, czy też nią, wśród dorosłych. Ech, może się starzeję ;)

      Usuń
  2. Hahah tego jeszcze nie widziałam xDDD
    "Czekam na prezerwatywy z Hello Kitty. Najlepiej, gdyby miały także końcówkę w kształcie główki tego słodziaczka :> :P " Przysięgam , że się zeszczam jak coś takiego wprowadzą !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W koncu ktos zapytal za mnie :D
    ja jeszcze chcialabym wiedziec, co jest w tym kocurze tak fajnego, ze dwudziesto kilkuletnie kobiety wariuja na widok czegokolwiek z HK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o WTF???!!! :D
    obśmiałam się jak norka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wyobraź sobie moją minę w Kauflandzie gdy wyrosła przede mną cała półka podpasek z Hello Kitty... Przez chwilę myślałam, że to żart :D

      Usuń
  5. No nie haha xD Tego jeszcze nie widziałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Umarłam se śmiechu, dzięki za poprawienie humoru :D. Hello Kitty uwielbia moja 4 - letnia siostrzenica, ten kociak jest tak słodki, że o matko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello Kitty to ona, nie on :) fakt, że od jakiś kilku lat jej wizerunek zalewa nasz rynek. Chcesz więcej- wejdź na ebay i wpisz sobie Hello Kitty- ona jest na wszystkim, dosłownie. Nie zdziwiłbym się gdyby okazało się, że ma już prezerwatywy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz- masz :)
      http://weheartit.com/entry/10538321#
      nie wiem tylko jaki mają zbiorniczek? ;)

      Usuń
    2. NO NIE!! Tylko szkoda, że Durexy... Nie, nie, chyba bym nie mogła "się skupić" ze śmiechu :D

      Usuń
  8. Naprawdę, hello kitty na podpaskach? Świat się kończy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na podpaskach, na prezerwatywach jak się okazało też są... Podziwiam speców od kreowania marki.

      Usuń
  9. muszę je mieć, lecę do Kauflandu buhaha

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Arsenic - naturalnie z przekorą , Blogger