Sleek PPQ Shangri-la: Supreme oraz Respect - zapowiedź

Oho!
Sleek nie daje nam odetchnąć.
Ja tu się cieszę, że ich V2 Darks "nabrała mocy" wraz z przyjściem jesieni i na nowo odkrywam radość malowania z nią. Olałam nawet "olimpijkę" i wyśmiałam odgrzewanego kotleta Snapshots - KLIK!
...a oni nadal atakują. 

Źródło:  http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151053795833651&set=a.399663623650.175772.88752318650&type=1&theater




Wkrótce na rynku pojawi się dwójka najmłodszych dzieci, zrodzonych ze współpracy Sleeka z domem mody PPQ - wszystko znów z okazji London Fashion Week.

Nowa kolekcja zwie się Shangri-La i składa się tym razem z dwóch palet, wyraźnie podzielonych kolorystycznie na wersję chłodną - Supreme i ciepłą - Respect.

Czy palety są matowe, czy raczej wrócą do swojej kultowej już "sleekowej perły" - nie wiadomo, nigdzie nie znalazłam więcej informacji czy zdjęć na ich temat.

Sleek enigmatycznie oświadczył, że więcej info pojawi się "wkrótce". No i aż przebieram nogami ze zdenerwowania ;P

Wiem jedno - NIE KUPIĘ. Owszem, paletki są piękne, jak zwykle mądrze skomponowane, kuszące jak cholera. Ale patrząc na te kolory myślę sobie, że mam je wszystkie w kosmetyczce. Nie potrzebuję kolejnego kartonika Sleeka do kolekcji.

Choć Supreme kusi, oj kusi... Respect też mnie bardzo pociąga, ale mam już nauczkę po Sunset, że róże, pomarańcze i ciepłe brązy się u mnie nie sprawdzają i leżą nieużywane. 

A Wam która podoba się najbardziej? Która zawołała "MAMO!" ? ;)




Trzymajcie się cieplutko, do następnego.
Arsenic

19 komentarzy:

  1. ojjj Supreme jest przepiękny :))))) mówi do mnie "przygarnij mnie"!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprawda, bo do mnie :P
      Piękne kolory - i co najważniejsze: nie ma w niej różu!

      Usuń
  2. U mnie "Mamo!" zawołała dosyć głośno Respect, ale wydaje mi się, że połączyli Paraguayę z Au Naturel, a obie posiadam. Nie wiem czy kupię - jeśli będą maty to raczej tak. Nienawidzę się za to :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, jeśli to faktycznie będą same maty to pewnie i ja zmięknę ;) W dodatku wobec obu palet.

      Usuń
  3. Respect trochę bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Respect kuszą mnie te jasne odcienie, ciekawa jestem czy są to maty. Jeśli tak - biorę!

      Usuń
  4. Hahaha :D A mnie kurcze się podobają, i jak Snapshots wyśmiewałam wraz z Tobą, tak tym razem nie podzielam Twoich uczuć bo... pragnę je!!! <3 Respect ciut mocniej niż Supreme, ale krzyczą wniebogłosy to mamo do mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tak to właśnie z tym Sleekiem jest. 10 paletek w kosmetyczce, a tu dwie kolejne prawdopodobnie dołączą. Jak znam życie, od nowego roku Sleek nam sypnie kolejnymi propozycjami...

      Usuń
  5. nawet niezle, chociaz majtki mi nie spadly :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj, nie czujesz tego jeszcze :P Zobaczysz jaki będzie szał, gdy wszystkie dziewczyny na YouTube zaczną się nimi malować i wychwalać... :P Ja mam nadzieję, że tym razem pozostanę nieugiętą, bo już naprawdę wystarczy tego Sleeka.

      Usuń
  6. Kupisz, kupisz. Zarzekała się żaba wody;) ba - może i ja kupię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to będą maty, to raczej kuuuupię.... ;)

      Usuń
  7. Jak znam zycie to pojde i kupie obydwie :) bardzo lubie sleeka. A za cene jaka te cienie sa sprzedawane to naprawde kusza, nawet jezeli mam wiekszosc kolorow w swoich zbiorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zastanowię, obejrzę, pomarudzę i jeśli to będą same cienie matowe - pewnie kupię :P

      Usuń
  8. do mnie wołają obie ;D ale chyba się nie skuszę, bo połowy odcieni z jednej i z drugiej bym pewnie nie używała, a jak ma tylko leżeć i zaspokajać moje chciejstwo to lepiej niech kto inny kupi ;P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Arsenic - naturalnie z przekorą , Blogger