Sleek PPQ Shangri-la: Supreme oraz Respect - zapowiedź

Oho!
Sleek nie daje nam odetchnąć.
Ja tu się cieszę, że ich V2 Darks "nabrała mocy" wraz z przyjściem jesieni i na nowo odkrywam radość malowania z nią. Olałam nawet "olimpijkę" i wyśmiałam odgrzewanego kotleta Snapshots - KLIK!
...a oni nadal atakują. 

Źródło:  http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151053795833651&set=a.399663623650.175772.88752318650&type=1&theater




Wkrótce na rynku pojawi się dwójka najmłodszych dzieci, zrodzonych ze współpracy Sleeka z domem mody PPQ - wszystko znów z okazji London Fashion Week.

Nowa kolekcja zwie się Shangri-La i składa się tym razem z dwóch palet, wyraźnie podzielonych kolorystycznie na wersję chłodną - Supreme i ciepłą - Respect.

Czy palety są matowe, czy raczej wrócą do swojej kultowej już "sleekowej perły" - nie wiadomo, nigdzie nie znalazłam więcej informacji czy zdjęć na ich temat.

Sleek enigmatycznie oświadczył, że więcej info pojawi się "wkrótce". No i aż przebieram nogami ze zdenerwowania ;P

Wiem jedno - NIE KUPIĘ. Owszem, paletki są piękne, jak zwykle mądrze skomponowane, kuszące jak cholera. Ale patrząc na te kolory myślę sobie, że mam je wszystkie w kosmetyczce. Nie potrzebuję kolejnego kartonika Sleeka do kolekcji.

Choć Supreme kusi, oj kusi... Respect też mnie bardzo pociąga, ale mam już nauczkę po Sunset, że róże, pomarańcze i ciepłe brązy się u mnie nie sprawdzają i leżą nieużywane. 

A Wam która podoba się najbardziej? Która zawołała "MAMO!" ? ;)




Trzymajcie się cieplutko, do następnego.
Arsenic

19 komentarzy:

  1. ojjj Supreme jest przepiękny :))))) mówi do mnie "przygarnij mnie"!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprawda, bo do mnie :P
      Piękne kolory - i co najważniejsze: nie ma w niej różu!

      Usuń
  2. U mnie "Mamo!" zawołała dosyć głośno Respect, ale wydaje mi się, że połączyli Paraguayę z Au Naturel, a obie posiadam. Nie wiem czy kupię - jeśli będą maty to raczej tak. Nienawidzę się za to :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, jeśli to faktycznie będą same maty to pewnie i ja zmięknę ;) W dodatku wobec obu palet.

      Usuń
  3. Respect trochę bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Respect kuszą mnie te jasne odcienie, ciekawa jestem czy są to maty. Jeśli tak - biorę!

      Usuń
  4. Hahaha :D A mnie kurcze się podobają, i jak Snapshots wyśmiewałam wraz z Tobą, tak tym razem nie podzielam Twoich uczuć bo... pragnę je!!! <3 Respect ciut mocniej niż Supreme, ale krzyczą wniebogłosy to mamo do mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tak to właśnie z tym Sleekiem jest. 10 paletek w kosmetyczce, a tu dwie kolejne prawdopodobnie dołączą. Jak znam życie, od nowego roku Sleek nam sypnie kolejnymi propozycjami...

      Usuń
  5. do mnie głośno krzyczy Respect!

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet niezle, chociaz majtki mi nie spadly :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj, nie czujesz tego jeszcze :P Zobaczysz jaki będzie szał, gdy wszystkie dziewczyny na YouTube zaczną się nimi malować i wychwalać... :P Ja mam nadzieję, że tym razem pozostanę nieugiętą, bo już naprawdę wystarczy tego Sleeka.

      Usuń
  7. Kupisz, kupisz. Zarzekała się żaba wody;) ba - może i ja kupię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to będą maty, to raczej kuuuupię.... ;)

      Usuń
  8. Jak znam zycie to pojde i kupie obydwie :) bardzo lubie sleeka. A za cene jaka te cienie sa sprzedawane to naprawde kusza, nawet jezeli mam wiekszosc kolorow w swoich zbiorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zastanowię, obejrzę, pomarudzę i jeśli to będą same cienie matowe - pewnie kupię :P

      Usuń
  9. do mnie wołają obie ;D ale chyba się nie skuszę, bo połowy odcieni z jednej i z drugiej bym pewnie nie używała, a jak ma tylko leżeć i zaspokajać moje chciejstwo to lepiej niech kto inny kupi ;P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Arsenic - naturalnie z przekorą , Blogger