Wyniki konkursu z Ecobelle oraz WAŻNE OGŁOSZENIE w sprawie maili!



Dziś dwie ważne sprawy - proszę, aby osoby, które nie są zainteresowane wynikami konkursu z drogerią Ecobelle, mimo wszystko zerknęły na koniec tego postu, mam Wam coś ważnego do zakomunikowania oraz prośbę z tym związaną!

Dostałam przed chwilą maila od Pani Doroty z drogerii Ecobelle z wynikami konkursu. Po zweryfikowaniu maili (przypominam, że w zabawie brały udział te osoby, które zapisały się do newslettera drogerii), wybrana została... uwaga...

SABINA ( isthemagic@...)


Serdecznie gratuluję! Drogeria Ecobelle skontaktuje się z Tobą już bezpośrednio. Mam nadzieję, że polubisz hibiskusową maseczkę równie mocno jak ja :)

A propos maili, przechodzimy do drugiej sprawy. Nie pytajcie jak to się stało, ale dziś rano zalogowałam się do skrzynki a tam...


Absolutnie piękny widok, o jakim marzę od co najmniej dwóch lat. Zero maili. A były. W tym takie, których jeszcze nie zdążyłam odczytać. Wszystko poszło się... cóż, kochać. 
Wiem, że sprawcą jestem ja, nawet wiem jak to zrobiłam, nie pytajcie bo to jest krępujące. Wszystkie maile ze skrzynki odbiorczej po prostu sobie usunęłam hurtowo. Są one nie do odzyskania w żaden sposób.
Piszę o tym na blogu dlatego, że wśród nich były ważne maile, których nie zdążyłam jeszcze odczytać. Jeśli więc napisałaś/eś do mnie maila ostatnio i nie doczekałaś/eś się odpowiedzi - widzisz, co się stało. Śmiało wyślij mi go ponownie, ładnie proszę. I przepraszam za zamieszanie. 
Widok piękny, ale jestem nim kompletnie załamana. Cóż, pozytywną stroną całej sytuacji jest fakt, że z pewnością skrzynki mi już tak łatwo nie zapchacie, co miało miejsce już kilkukrotnie w ciągu ostatniego kwartału ;) Zwolniło się naprawdę dużo miejsca.
Marzenia to się jednak spełniają, no nie ma co! ;)

Pozdrawiam
Arsenic


7 komentarzy:

  1. A nie masz jakiegoś znajomego informatyka? Bo ja takiego samego (wygląd) maila mam na "prywatnym" serwerze więc podejrzewam, że ty też. Może jest szansa aby odzyskać wiadomości?
    p.s. Wielkie dzięki za recenzję "Nowoczesnej Kosmetologi" - bardzo ciekawa lektura :). Oby takich postów było jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Informatyk rozkłada ręce - usunięte, przyklepane, lipa totalna. Cały dzień walczę z tematem, ostatecznie wolę wszystkich publicznie poinformować o sytuacji niż narażać ich na czekanie w nieskończoność na odpowiedź...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda myślałam, że da się odratować :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Sabinie - i współczuję Oli. Albo może zazdroszczę? Nie jestem do końca pewna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mozna sprobowac odebrac na smarfonie... Po zmianie telefonu dodalam maila zeby odebierac maile na biezaco i zaladowaly sie nawet te dawno skasowane ze skrzynki 'stacjonranej'. Podobnie bylo jak przywrocilam ustawienie fabryczne telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wiadomość dla mnie, dla Ciebie jednak nie z racji tych straconych wiadomości. Ja dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Arsenic - naturalnie z przekorą , Blogger