DIY: Lawendowa mgiełka do włosów z olejem jojoba



Dziś krótko i filmowo - cały przepis wraz z wyjaśnieniem co i jak oraz dlaczego znajdują się w filmie. Zrobiłam ten filmik dla perfumerii Yasmeen jakiś czas temu. Są to totalne podstawy receptury, każdy jest w stanie sobie zrobić taki kosmetyk, a składniki znajdą się w każdym domu.
To nie musi być olej jojoba - sprawdzi się każdy, który lubią Wasze włosy. To też nie musi być lawenda - doskonały będzie także napar z zielonej herbaty czy rumianku (dla jasnych włosów).
Spróbujcie, ja jestem wielką fanką takich mgiełek. Dodaję zwykle do nich ogromne ilości olejków eterycznych, dzięki czemu moje włosy pachną bardzo długo...



Pierścień widoczny w filmie jest dziełem Ady prowadzącej sklep z piękną biżuterią i znaną z bloga Lili Naturalna. LILI IN THE GARDEN :)

Pozdrawiam
Arsenic







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Arsenic - naturalnie z przekorą , Blogger