5% na Dzień Kobiet w Perfumy-Perfumeria.pl



Dziewczynki, zbliża się nasz dzień - i jakkolwiek na to nie spojrzeć, nowe perfumy czy jakiś inny drobiazg to przecież nic złego z tej okazji. Mężczyzna nawet nie musi o tym wiedzieć :) 

Ja znów puszczam oczko do zapachu Palomy Picasso, tak już od kilku lat... Bergamotka z neroli, doprawione kolendrą zawsze mnie oczarują, ujmą i pozwolą odpłynąć znów na gorącą Sycylię.

W Perfumerii od dziś aż do 3 marca trwa akcja promocyjna - z racji swojego święta otrzymałyśmy 5% rabatu na wszystko. Po szczegóły odsyłam tutaj: KLIK!

Co dla siebie wybierzecie?


4 komentarze:

  1. Hej, przepraszam, że pisze nie na temat, ale chciałabym poznać Twoją opinię na temat hennowania brwi i rzęs. Myślisz, że po takim zabiegu włoski ciemnieją lub bardziej wypadają? Byłabym wdzięczna za odpowiedź :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zakochana w moim świątecznym prezencie, czyli Opium YSL. Orientalny, ciężki na początku, po czasie pachnie jak korzenne cukierki. Przypomina mi też kadzidełka opium, które z uporem maniaka paliłam jako nastolatka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusisz! Koniecznie muszę tam zajrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Arsenic - naturalnie z przekorą , Blogger