Surprise Candle - świece zapachowe ze srebrną niespodzianką w środku


Pięknie wyprodukowane świece zapachowe ze srebrną biżuterią ukrytą w środku to ciekawy prezent dla kobiety na każdą okazję. Jeśli niebawem znów więc staniecie przed tym dylematem, jadąc do babci narzeczonego, pamiętajcie o Surprise Candle. Chodźcie zobaczyć, jak to wygląda!

Surprise Candle to połączenie przyjemnego z pięknym i pachnącym. :) Pomysł polega na tym, że kupując świecę zapachową, wybieramy nie tylko rodzaj kompozycji zapachowej, ale również rodzaj srebrnej biżuterii, jaką... znajdziemy w środku. 
Przyznajcie, że już Wam stanęły przed oczami osoby, którym podarowalibyście taki zestaw. Ja żałuję, że nie znałam tej marki wcześniej, bo z pewnością podarowałabym taką świecę z biżuterią właśnie babci mojego narzeczonego, która niedawno obchodziła imieniny. Z pewnością ucieszyłaby się - zarówno ze świecy, bo lubi takie pachnące gadżety do mieszkania, jak i z biżuterii, bo lubi nosić błyskotki. 

A jest to nie byle jaka biżuteria, lecz srebro próby 925. I cieszy mnie to bardzo, bo lubię srebro - pasuje mi i nie uczula, a takiej właśnie bransoletki ostatnio szukałam dla siebie. 



W sklepie jest siedem kompozycji zapachowych do wyboru. Moja - Secret Berrry - to słodka improwizacja na temat jagód. Zapach nie jest bardzo inwazyjny, co ja uznaję za atut. W mieszkaniu pachnie ładnie i czuć te jagody z cukrem i śmietanką po wejściu, natomiast nie jest to dla mnie bodziec zbyt nachalny.
Myślę jeszcze, czy nie skusić się na zapach Fantasy Journey. Lubię zielone, liściaste kompozycje, a w nutach wymienione są m. in. galbanum, paczula i drzewo sandałowe, a więc bardzo obiecująco! 

Po wybraniu zapachu świecy, pozostaje nam już tylko wybranie rodzaju biżuterii (bransoletka, kolczyki, naszyjnik czy pierścionek) oraz rozmiaru - jeśli wybraliśmy pierścionek. Na stronie dostępna jest poręczna tabela, dzięki której łatwo można wybrać swój rozmiar pierścionka. 

Wzór oraz wartość wybranego rodzaju biżuterii są dobierane losowo, a więc aż do odpakowania świecy nie wiadomo, który z ponad tysiąca wzorów nam się trafił. 

Początkowo obawiałam się trochę, że będzie to słabo rozwiązane, np. trzeba będzie wypalić całą świecę aby przekonać się o tym, jaka biżuteria się w niej kryje. Na szczęście tak nie jest i ozdoba przychodzi zapakowana w woreczek strunowy oraz w metalowym pudełeczku schowanym tuż pod pokrywką świecy. Zatem można od razu rozpakować drobiazg i cieszyć się nim nie czekając na zapalenie świecy. 
Dodatkowo, wartość otrzymanej biżuterii można sprawdzić na stronie: TUTAJ. Wystarczy w polu wpisać kod produktu, który znajduje się na odwrocie metki z próbą.



A gdy już kupicie jedną świecę, można wygrać drugą, bo właśnie trwa konkurs z bardzo prostymi zasadami:

  1. Znajdź nas na Facebook i Instagramie
  2. Zrób zdjęcie naszych produktów.
  3. Opublikuj swoje zdjęcie na naszej ściance FB lub na Instagramie z hashtagiem #SurpriseCandle
  4. Nagrodą za wyróżnioną fotografię jest świeca SurpriseCandle (świeca wybierana jest losowo).
  5. Zwycięzcy zostaną opublikowani raz w tygodniu na naszych portalach społecznościowych!

Regulamin zabawy jest dostępny na stronie sklepu Surprise Candle. Powodzenia!

Arsenic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Arsenic - naturalnie z przekorą , Blogger