Szybka wyprz pomadek z Avon - tylko jasne odcienie



Cóż, te pomadki tak leżą i leżą i już wiem, że ich nigdy nie zużyję. A wiem, że innym te jaśniejsze odcienie spodobały się bardzo, więc pomyślałam że może nie będzie wielkim obciachem zaproponować Wam odsprzedaż tych pomadek.


Nakładałam je na usta pędzelkiem, więc w ich przypadku nie ma mowy o bakteriach. Ja mam fioła na punkcie czystości - tym bardziej, jeśli jakiegoś produktu nie jestem pewna i zachodzi prawdopodobieństwo oddania go komuś innemu.

Pozbyć się chcę kolorów:







Zużycie tych pomadek jest żadne - znikło tyle produktu, ile jest potrzebne do jednokrotnego pomalowania ust w celu sfotografowania swatcha.
Koszt jednej pomadki to 12 zł + koszty przesyłki.

Swatche możecie obejrzeć w tym artykule: KLIK!

Zainteresowane zapraszam do kontaktu na: galiszkiewicz@arsenic.pl

Kochane, wybaczcie mi nieobecność na blogu i brak nowych filmów - nie dość, że sesja daje mi w kość (sprawozdanie z laborków to jakiś horror!), to jeszcze przyplątało się przeziębienie a w tzw. międzyczasie muszę ogarniać inne sprawy, których nie mogę odłożyć na kiedy indziej. Staram się jednak wrzucać posty na bloga regularnie - to wciąż jest dla mnie wspaniałą odskocznią i relaksem, a gdy troszkę się u mnie poluźni z obowiązkami, to i w komentarzach się pojawię, i nowe makijaże też nakręcę, a i na maile wszystkie odpowiem.
Póki co - jestem z Wami duchem :)

UWAGA!
Kolory Natural Glow oraz Pink Prance są teraz dostępne wyłącznie nowe - u mojej mamy, po cenie katalogowej: 782 662 693.

Pozdrawiam :)
Arsenic

4 komentarze:

Copyright © 2014 Arsenic - naturalnie z przekorą , Blogger