Dzielę się :)



Znów wyjeżdżam na weekend, tym razem na koncert moich znajomych w Kielcach. Zapraszam, jeśli macie chęć się pobawić. Koncert odbędzie się w pubie Woor na Placu Wolności 1 już dziś wieczorem :D


A żeby Wam smutno nie było beze mnie - dzielę się prezencikami, które dostałam na spotkaniu w Warszawie. Miałam stanąć na Placu Imbramowskim i opchnąć wszystko po piątaku, ale... że Was lubię - to się dzielę :D
Co oddaję?




Dwa lakiery MiniMax od Eveline w odcieniach uroczego błękitu i delikatnego fioletu - numery 800 i 803. Lakiery nie były otwierane.
Pozostałe trzy kolorki zostają u mnie i będą dzielnie walczyły o podbój mojego serca. Piczessie się to na razie średnio udało - kolor jest śliczny w butelce, na paznokciach widać prześwity po 3 warstwach. Pozostałe dwa róże są mocne i intensywne - takie, jak lubię. Nie mają wyjścia, zostają u mnie. 



Do zwycięzcy trafi również dźwięcząca i brzęcząca bransoletka od By Dziubeka w kolorze niebieskim. Ha, ma nawet uroczy, niebieski kryształek przy zawieszce. 



Kolejny prezencik to cienie do powiek Virtual w kolorze 308 - wyglądają na jasną perłę. Nie były macane, nawet nie były otwierane, nie liczcie więc na swatche :)



Z powodu nadmiaru kosmetyków kolorowych do oczu oddaję również z ciężkim sercem trio od Hean. Z ciężkim, bo kolory mi się podobają i już, już paletka miała u mnie zostać. Próbując jednak ją wcisnąć do szuflady musiałam skapitulować i przyznać, że to nie ma sensu. 
Będzie u mnie leżała i leżała nietknięta... wolę, aby się nią cieszył ktoś, kto nie ma takiego problemu z nadmiarem jak ja. Cienie niemacane, lekko połyskują, coś tam się w nich dzieje. Piękny, głęboki odcień granatu, ech!



Również od Hean - BeBik w kolorze wybitnie nie "Natural". Dwójeczka jest tak ciemna, że nie ma u mnie szans. Żałuję! Mam wielki sentyment do tej firmy za sprawą ich niesamowitych pomadek City Matt. W paczce trafiła mi się Paprika, zachwycająca, głęboka czerwień - uwielbiam! Jeśli wszystkie kosmetyki tej marki mają tak zaskakująco dobrą jakość jak te pomadki - to naprawdę żałuję, że kolor tego BeBika jest tak ciemny. 



Khaki-brązowy eyeliner od Virtual. Nie mój kolor. Eyeliner nie był otwierany.



Jasny, iskrzący róż do ust, tzn błyszczyk od Eveline. Numer 366, nie był otwierany. Bajeranckie opakowanie, muszę przyznać. Nie przepadam jednak za jasnym, iskrzącym różem na ustach i wiem, że ten błyszczyk będzie u mnie w szufladzie leżał bez szans na użycie. Niechaj przysporzy komuś radości.



I ostatni prezencik - matująco-wygładzający shimmer w kolorze nr 204. Jest to prasowaniec nabłyszczający. Może zrobić dyskotekę, więc raczej stosować w strategicznych miejscach, nie na całą twarz. Trio lub quattro - już nie pamiętam - różnych odcieni. Fajna rzecz, ale ja mam już cała wydmę rozświetlaczy mineralnych.

Wiecie, ja z chęcią bym to wszystko sobie zostawiła, serio. Ale to bez sensu. Pomacałabym raz, może dwa razy i wszystko by się zmarnowało. Jak widzicie - pielęgnację sobie zostawiłam, bo to się prędzej czy później zużyje, ale kolorówka to temat niezwykle trudny do wyczerpania. Nie chcę, aby się kosmetyki marnowały, będzie mi szalenie miło jeśli komuś sprawię tym prezentem radochę.
Co trzeba zrobić, aby zgarnąć całą torbę tych prezencików? Wystarczy się zgłosić  w komentarzu pod tym postem - napisz mi swój e-mail oraz nick, pod jakim obserwujesz mój blog, kanał na YT lub FB. Tyle. 
Rozdanie trwa od dziś, tj. od 26 lipca 2013 do końca lipca, tj. do środy 31.07, do godz. 23:59 i 59 sekund ;) Po tym czasie w ciągu kilku dni wyłonię spośród zgłoszeń zwycięzcę, który zgarnie wszystko.

Miłej zabawy!
Arsenic


63 komentarze:

  1. Gdybyś jakąś ciekawą książkę miała, już bym się łokciami rozpychała. Ale kosmetyków mam więcej jak używam na co dzień ;)
    A niebieski na ręce to nie mój kolor ;DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie książek moich nie oddam - mogę pożyczyć :) Pełny przegląd tematyki kosmetologicznej i z zakresu dietetyki :P
      A dziś się wzbogaciłam o Tomka Sawyera w oryginale :)

      Usuń
    2. Może kiedyś tam ;)
      Na razie wrócę do filmowych treści, bo mam co czytać jeszcze.
      Ale dziękuję za chęci :)

      Usuń
  2. Z zainteresowaniem śledzę od pewnego czasu Twój blog. Uwielbiam niebieski, błękit i granat :-) Bardzo podoba mi się bransoletka.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Agnieszka
    niebieskiemarzenia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedziesz do moich rodzinnych Kielc :) Super. Baw sie dobrze :)
    Bransoletka wyglada super :)


    Obserwuje jako M.arty
    m.arty@o2.pl

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najchętniej przygarnęłabym same lakiery, ale resztę kosmetyków zawsze mogę przetestować i ewentualnie oddać kochanej mamie. :D
    Obserwuję jako Vithium. :)
    aldona97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako : Monika N.
    FB : No Siemka
    @ : monika.m.niedbalska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bym nie narzekała na cały komplet - młoda mama też musi jakoś wyglądać ;-)
    Obserwuję Cię na FB jako Karolina Pazio

    karolinapazio@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że szansy na otrzymanie takiej porcji kobiecych gadżetów nie można zaprzepaścić ;) Zgłaszam się do zabawy.

    Obserwuję Twojego bloga poprzez Bloglovin jako Katta,
    kattastudio@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego imprezowania w Kielcach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne rzeczy :)
    Freewolna
    freewolna6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. z przyjemnością przygarnę, bo nie cierpię na nadmiar :) chociaż krem bb dla mnie pewnie też będzie za ciemny.
    bloga obserwuję jako Kasiorra, FB jako Kosmetyki Kasiorry.
    email: kassiora90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory cieni z Hean ! Do brązowych oczu i bladości mej chyba w sam raz.. :) przyda się, tym bardziej, że mam jedną paletkę z 3 cieniami i to takiej jakości, że.. szkoda gadać.
    Bloga obserwuję jako: annie; yt: krakusanna18; fb: Ania Krakowczyk
    mail: krakusanna18@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne prezenciki i spotkanie też miałyście udane!

    obserwuję: Kociamber w podróży
    mail: kociamberwpodrozy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłe rozdanie z miłego wyjazdu :)

    obserwuję: marta6m[@]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam by dziubeka :)

    Obserwuje jako Enilis - ewekawa21@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. lidien@vp.pl
    facebook: lidia wojtkowska

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestawik, ja akurat cierpię na nadmiar wszelkich mazideł do ciała, po wyprzedażach;P /Katarzyna L, photoshootandfashion@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta Dziubeka do mnie krzyczy mamo! :D

    Obserwuję jako Agni basanti.group@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super:)
    obserwuje jako Sabii
    na fb Sabi S.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilka perełek, chętnie przygarnę:)
    Obserwuję jako Aniczkowo bloguję
    na fejsie lubię jako Kwiatkowska Anika
    e-mail: aniczkaanisia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jako kobieta i blogerka chętnie wezmę udział w konkursie ;)

    obserwuję jako: kruchescianyszczescia
    na facebooku jako: Katarzyna Rusek
    A mój e-mail: kruchescianyszczescia@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj! Poproszę! Paletka cieni przepiękna!
    Obserwuję jako mineralka1989
    email: romka129@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko? Olaboga, ile dobroci!
    Poprosze, oczywiscie.
    obserwuje jako Weronika K
    na FB tak samo (ale z pelnym nazwiskiem)
    email: krzyzanowskaweronika(malpa)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj ale przejechałabym się na jakiś dobry koncercik, już tak dawno nie byłam albo jakaś rockoteka by się przydała. No ale cóż nic ciekawego w Rybniku się nie dzieje ;)
    Wracaj szybko ale baw się dobrze ! Czekam na kolejna ciekawą notkę ;)

    Obserwuję jako LadyFury
    xmarliyn@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny zestawik w moich ukochanych kolorach :)
    obserwuje jako Katarzyna Wierzba ,na Fb tak samo
    kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko jest cudne :) Jeśli wygram to na pewno się nie zmarnuje ;)
    Obserwuję jako Nely
    olunia1881@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. renata.p1@vp.pl
    obserwuję jako natti72
    na Fb jako Renata Natka

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również się zgłaszam;-)
    mój mail to a_kondak@o2.pl
    obserwuję jako anak00nda
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne prezenciki :) Liner i cienie są piękne, z chęcią przygarnę zestawik :)
    Obserwuje bloga jako Ignis, mail ktcbmnz@gmail.com

    Baw się dobrze! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. A, zgłoszę się :) bo fajne te cienie z hean :)zresztą z moim szcześciem to i tak nie wygram :)
    obserwuję na YT jako chuchi.chuchacz1
    mój mail chuchi.chuchacz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej!
    Obserwuję Twojego bloga i stronę na fb- nick: Karina S.
    Mail: karina.s.987@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko piękne :)))
    Do konkursów szczęścia nie mam zupełnie, ale spróbuje:)
    Obserwuje na FB i YT jako: Gosia S
    email- goosia.n@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  32. lakiery mnie zauroczyły :)

    obserwuję jako: sarinacosmetics
    ewelina87tt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. A może jakoś podzielić te kosmetyki na 2 lub 3 osoby? Wtedy więcej dziewczyn by się ucieszyło z prezencików.

    obserwuję bloga jako: Daria S
    daria-schmidt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja się nieśmiało zgłoszę, obserwuję, lubię, zostawiam ślad :)

    Obserwuję jako kudlata, lubię jako Magda S.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. witaj,mam nurtujące mnie pytanie,niedawno postanowiłam przejść na kosmetyki minerlane,ale moja cera potrzebuje bardzo mocnego krycia,a przy tym wiadomo także podkład powinien trzymać się cały dzień.Jak spisuje się taki mineralny podkład z kolorówki?można by go było porównać do podkładu estee lauder DW,bądź bardziej kryjącej wersji maximum camouflage?będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.Jeśli by się utrzymał tak jak estee lauder bez poprawki ok 10-18h był by moim fawoeytem , nie ukrywam także że sporo bym zaoszczędziła.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wszelkie nurtujące pytania związane z podkładem mineralnym z Kolorówki w wersji, którą ja posiadam, odpowiedziałam w poście o podkładzie mineralnym: http://arsenicmakeup.blogspot.com/2012/12/podkad-mineralny-do-cery-normalnej-z.html

      Usuń
  36. Obserwuje jako sengasengana
    mail sengasengana.sk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie się zgłaszam:
    Obserwuje jako Madie
    madie1991@gmail.com
    na fb bardzo lubię jako Madie Bryd:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako maszmakaron, e-mail maszmakaron@wp.pl. Miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam do Ciebie pytanie odnośnie polecanego przez Ciebie toniku z glukonolaktonem :) już kiedyś używałam serum z 14% tego kwasu, i niestety zrezygnowałam z niego, bo niemiłosiernie się lepiło, nie byłam w stanie go używać - zwłaszcza w nocy, dosłownie przylepiałam się do poduszki. Czy tonik zostawia równie lepką warstwę?
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuje jako NEONAGU
    mail : aga1623@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale było by ekstra.. :)
    e-mail kicikicikici@gmail.com
    Agnieszka P.

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako Katarzyna Biziewska
    email: kasiabiz@walbrzych.info

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: frania.f
    frania.f.blox@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: medrosia
    mail: medrosia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. obserwuję jako Kami, dodatkowo na fb. :)
    zauroczył mnie matująco-wygładzający shimmer Eveline a dokłądniej Twój opis: "Jest to prasowaniec nabłyszczający. Może zrobić dyskotekę, więc raczej stosować w strategicznych miejscach, nie na całą twarz. Trio lub quattro - już nie pamiętam - różnych odcieni. Fajna rzecz, ale ja mam już cała wydmę rozświetlaczy mineralnych" - nie mam rozświetlacza mineralnego, a słowo dykoteka szczególnie w tak piękne i słoneczne dni brzmią kusząco.
    email: kamila.bogdanska@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. obserwuje jako paula
    fb paulina m.
    mail:slodkiepychtoki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuje jako: BlogBy Izis
    email: blogbyizis@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. olcia3.oh@gmail.com
    obserwuje Twój kanał na YT pod tą samą nazwą co mail ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie wypróbuję eyeliner i shimmer, reszta też ciekawie się prezentuje ;)
    agawiiim@gmail.com
    obserwuję bloga jako: agawiiim

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się... przez bransoletkę =) No i nie tylko, bo kosmetyki też chętnie przetestowałabym :) (No dooobra, może poza tym BB, który dla mnie pewnie też za ciemny :P)

    Obserwuję jako Mrs Mysza
    Mail barbara.kwiat@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  51. uuuuuhuhuhuhu ale świetne rozdanie :)

    na FB Kamila Rojek
    mail: kamila_rasinska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: lyssa799 (blog, YT) Malwina K. (FB)
    mail: malkom.87@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się i ja na ostatnią chwilę. :)
    Obserwuję jako: nika88
    Lubię na FB jako: One more dress
    Na YT jako: one-more-dress
    E-mail: one-more-dress@wp.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ach! jeszcze zdążyłam :) Oczywiście zgłaszam się :D
    luiza.raczylo@wp.pl
    YT: Looizjana Iloozjana
    FB: Luiza Raczyło

    OdpowiedzUsuń
  55. ojj ja też się zgłaszam bo mi tu młodsza sister włosy powyrywa

    więc
    obserwuje jako :Jogobella .J.K.
    EMAIL:Jogobella07@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Bloga obserwuję jako Kurka (kuralbn@gmail.com),
    YT i FB także. :)

    Czy choć raz mi się poszczęści i wygram coś z blogowego rozdania? :D

    OdpowiedzUsuń
  57. tyle szczęścia :D

    obserwuję jako: Yvaine92, na fb jako Patrycja N.
    mail: pathis92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Arsenic - naturalnie z przekorą , Blogger