Kogo najchętniej oglądam na YouTube?

Dziś krótko i do rzeczy: kogo subskrybuję i oglądam najchętniej na YouTube? Pytanie z pozoru proste i odpowiedź nie powinna być problemem... nie powinna, jeśli się subskrybuje tak z 10... może 14 kanałów.
Sprawy się komplikują, gdy subskrybcji jest blisko sto.

Wybrałam dla Was kanały, które najmocniej mnie inspirują, a jednocześnie nie są być może jeszcze tak znane w tym światku Youtubowo-blogerskim. Ciekawa jestem, czy znajdziecie wśród nich coś ciekawego również dla siebie :)



Kolejność jest alfabetyczna, gdyż tak mi to ułożył YouTube i tak będzie mi łatwiej.

I zacznę nietypowo, bowiem od kanału ze spoconymi mięśniami. Patrzenie na te wygimnastykowane laski i umięśnionych mężczyzn sprawia, że ja też mam chęć się ruszyć i poćwiczyć. Mowa o BodyRock.Tv.


Wrzucają filmy regularnie, zwykle są krótkie i intensywne. Mają także swoją stronę na Facebooku, szalenie inspirującą, bowiem często wrzucają zdjęcia "bodyrockerów" przed i po kilkumiesięcznych ćwiczeniach. Niektóre metamorfozy wysadzają z fotela.

Kolejną ciekawostką - jak na mnie - jest kanał przeuroczej, przesympatycznej dziewczyny, która nigdy nie pokazuje swojej twarzy. Zajmuje się bowiem zdobieniem paznokci i robi to naprawdę fenomenalnie. Mowa o kanale cutepolish.



Jest cierpliwa, precyzyjna, dokładna i bardzo kreatywna. Uwielbiam patrzeć na jej dzieła i wzdychać na myśl o swojej niecierpliwości i totalnym braku skilla w zdobieniu pazurów.

Pierwsza makijażystka w tym zestawieniu - goldiestarling. Fenomenalnie utalentowana dziewczyna.






Koniecznie sprawdźcie jak wykonała makijaż - czaszkę na meksykańskie święto śmierci. Wszyscy makeup artists się chowają przy tym wykonaniu.


Kolejną, wspaniale utalentowaną dziewczyną, której prace uwielbiam oglądać jest Klaire De Lys.



Z tego, co się orientuję, studiuje ona na jakimś kierunku związanym z malarstwem - i to widać w jej makijażach. Ma niesamowite pomysły i zajmuje się też zdobieniem dłoni.




Profesjonalną makijażystką, która robi makijaże gwiazdom na czerwony dywan i mimo to potrafi spojrzeć czasem ze swojego podniebnego piedestału w kurz naszego światka i nakręcić dla nas film z poradami lub z makijażem, jest Lisa Eldridge.






Uwielbiam ją za opanowanie, profesjonalizm, piękną opowieść do każdego makijażu. Często robi makijaże na modelkach, nie tylko na sobie, mamy więc szansę podziwiać jej umiejętności w wielu wydaniach.


Kompletnie inną estetykę, bardziej niecierpliwą, wariacką, szalenie kreatywną prezentuje missjbm22.
To śliczna, młoda dziewczyna, która wieczorami zamiast się nudzić, robi coś inspirującego.






Fanka komiksów - co widać po jej pracach. Nie bawi się w żadne porady makijażowe, nie rozdrabnia na kręcenie zbyt wielu hauli czy ulubieńców. Po prostu - tworzy.




Przerwa dla miłośników kotów - SimonsCat! Jeśli kochacie koty i jednocześnie czasem ich nienawidzicie, w mig dogadacie się z twórcą tych krótkich kreskówek.






Coś jak Garfield, ale tutaj kotek jest bardziej... no... bezmyślny ;) Na wielu tych filmikach płakałam ze śmiechu.




...i na koniec Michael James, Alchemik makijażu. Byłam zdziwiona odkryciem, jak bardzo jest młody.






Przy całym swoim wariactwie, jego dojrzałość w wypowiedziach i umiejętności jako makijażysty są ogromne. Lubię się inspirować jego tutorialami i bardzo lubię słuchać, co ma do powiedzenia, bo zwykle mówi zaskakująco mądrze.




Kochani, odpuściłam sobie prezentowanie tutaj tak oczywistych kanałów jak Gossmakeupartist, KatOsu, czy siostry Pixiwoo. Oczywiście, że ich oglądam z przyjemnością, podobnie jak całą resztę subskrybowanych kanałów. W przeciwnym przypadku bym ich nie subskrybowała ;)
Są jednak tak znani, że nie powiedziałabym Wam być może niczego nowego, a zależało mi na zaciekawieniu Was alternatywami do tego, co już doskonale znane.
A może już znacie tych moich ulubieńców? Pochwalcie się, kogo najchętniej oglądacie.


Buziaki i do następnego!
Arsenic

3 komentarze:

  1. jak mogłam zapomnieć o Simon'S Cat?!?
    p.s. a ja Ciebie oglądam i słucham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też śledzę Body Rock.TV, ale o tym facebooku nie pomyślałam...oj muszę ich polubić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. heh więc oglądamy te same kanały;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Arsenic - naturalnie z przekorą , Blogger