Venita BIO - nowe, dobre składy na polskim rynku kosmetycznym!


Marka Venita wprowadziła linię Bio do naturalnej pielęgnacji włosów i cery. Wśród produktów mamy szeroką gamę hydrolatów, szamponów, odżywek i ziołowych farb do włosów. O zaskakująco dobrych składach i przyjemnych formułach. 
Wśród hydrolatów mamy przekrój: 
  • od różanego klasyka, 
  • poprzez moje ulubione neroli, 
  • zieloną herbatę 
  • i oczar wirginijski aż po... 
  • aloes. 


Używaliście kiedyś hydrolatu aloesowego? Ja nie. Niedawno miał swoją premierę u mnie, oczywiście od razu na włosach! Do hydrolatów wróciłam po dłuższej przerwie i... Nie rozumiem, dlaczego właściwie przestałam ich używać. To świetne, wielofunkcyjne kosmetyki do ciała, twarzy i włosów. Łatwo je ulepszyć dodatkiem ulubionych surowców, jeszcze łatwiej wziąć w podróż ze sobą zamiast czterech innych kosmetyków.
Takie cacka można znaleźć w... Lidlu! Aktualnie są w promocji, widziałam je po 16,99 zł za 100 ml w szklanej butelce z pompką. To bardzo dobra cena za taki produkt!



Szampony mają bardzo przyjemne składy oparte na delikatnych surfaktantach, które mi krzywdy - jak do tej pory - nie zrobiły. Miłym dodatkiem w składzie szamponu micelarnego są betaina i pantenol, które nawilżają i łagodzą podrażnienia, pomagają się zregenerować skórze podrażnionej. No i wyciąg z konopi. W odżywkach do włosów i szamponach surowce konopne sprawiają, że włosy stają się bardziej lśniące, wyglądają na zdrowe i odżywione, a rozczesywanie jest zdecydowanie ułatwione. 

Mam też drugi szampon z serii Venita BIO - przeciwłupieżowy z cynkiem i wyciągami ziołowymi:
  • oczar wirginijski, przeciwbakteryjne i przeciwwirusowe działanie tanin,
  • jarmuż, źródło witamin i minerałów, które wspomagają produkcję elastyny i kolagenu,
  • szpinak,  silny antyoksydant,
  • cynamon, działą antybakteryjnie i przeciwwirusowo, ściągająco, antyseptycznie łagodzi stany zapalne skóry,
  • malwa, przeciwzapalne flawonoidy i antocyjany,
  • macierzanka, właściwości antybakteryjne, przeciwzapalne i ściągające.
Szampony znaleźć można z kolei w drogeriach Hebe za 19,99 zł za 400 ml.



Wielkim zaskoczeniem były jednak dla mnie nawilżające mgiełki do włosów! Zacne składy, świetne działanie, nie obciążają włosów i lekko podkreślają skręt. Mogę potwierdzić działanie nawilżające, szczególnie mgiełki z ekstraktem z nasion lnu! Są dwie do wyboru, obie płynne, z bardzo wygodną pompką rozpylającą ładną, krągłą mgiełkę produktu:
  • Ekspresowa odżywka nawilżająca hydrolat z róży damasceńskiej + ekstrakt z nasion lnu dla włosów suchych i zniszczonych,
  • Ekspresowa odżywka wygładzająca hydrolat z lawendy + chia dla włosów normalnych i przetłuszczających się
Polecam zajrzeć na stronę producenta, aby zobaczyć co jeszcze ciekawego wchodzi w skład nowej serii BIO: VENITA - Twój włos ma głos!

Pięknego dnia!
Arsenic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Arsenic - naturalnie z przekorą , Blogger