Świece zapachowe Light - piękne światło, zapach i kolor



Na tegorocznym Secrets of Beauty było pięknie - z jednej strony natura, sosenki, koty, morze, z drugiej piękni ludzie o życzliwym usposobieniu, a z trzeciej porozkładane przez pana Jacka tu i ówdzie świece i świeczunie rozświetlające nam otoczenie, podnoszące nastrój i dające miły aromat. 



Pan Jacek jest producentem świec i ma ich naprawdę bardzo, bardzo dużo różnych rodzajów. Przyjechał na październikowe, czwarte już Secrets of Beauty i razem z nami był nie tylko podczas własnego pokazu, ale również i na wieczornym grillu, dało się go więc poznać jako przesympatycznego, bardzo szczerego człowieka. Zresztą, zobaczcie jak nam mówił o swoim biznesie - prosto, z serca, szczerze:



Przyznam, że te wielkie świeczniki wywarły na mnie ogromne wrażenie. Prezentowały się świetnie wieczorem przy grillu. Gdy pomyślę, że taka wielka świeca jest praktycznie wieczna, jeśli się o nią odpowiednio zadba, to robi wrażenie. Nieraz z tęsknotą patrzyłam na piękne, wielkie świece sięgające mi do kolan - no ale niestety, jest to fanaberia poza moimi możliwościami finansowymi. A tutaj, no proszę - można mieć piękną ozdobę za naprawdę niewiele. 







Są też malutkie wersje tych wielkich, parafinowych "lampionów" - ja mam dwa, w kształcie kuli i w kształcie walca. Bardzo praktyczna, przyjemna rzecz - wyglądają jak świece i dają takie światło, a przy okazji, cóż, nie jest to kolejna plastikowa rzecz w domu.

Zresztą, wszystkie świece od Pana Jacka są tanie, ta najmniejsza świeczka zapachowa w słoiku to całe 6,50 zł. 



Zapachy? Zwariowałam. Najbardziej na punkcie Mint Cream, ale Black Coffee czy Lavender też są piękne. Oj, będą z tych świeczek prezenty w tym roku, będą. A i ja sama się nie obrażę, jeśli Mikołaj przyniesie mi coś pachnącego w tym roku :)





Świece można kupić online, ale też i stacjonarnie, łapcie kontakt:
http://hurtowniaswiec.pl/index.php - 10% zniżki z tym kodem rabatowym: B1B0B5JY

https://www.facebook.com/FabrykaSwiecLight

Pan Jacek ma też w swojej ofercie woski zapachowe jak i patyczki - wszystko, żeby w domu  było przyjemnie :) Bardzo polecam, jakość świec jest bardzo dobra, produkt jest polski i wytwarzany z wielkim sercem.

Ściskam
Arsenic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Arsenic - naturalnie z przekorą , Blogger